A N Z E I G E

TNA Wrestling News & Gossip Sammelthread (Mai 2024)

• Ab sofort werden monatliche News & Gossip Threads in diesem Bereich eröffnet. Diese sollen vor allem der besseren Übersicht sowie der Aktualität dienen. Größere News und Themen werden auch weiterhin ausgelagert und in eigenen Threads behandelt.

Vorgänger - Threads:

Der große Impact News & Gossip Sammelthread #2

Januar 2023

Februar 2023

März 2023

April 2023

Mai 2023

Juni 2023

Juli 2023

August 2023

September 2023

Oktober 2023

November 2023

Dezember 2023

2024:

Januar 2024

Februar 2024

März 2024

April 2024

• A N Z E I G E
  • Externer Inhalt twitter.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

On April 14, Maple Leaf Wrestling Inc filed to trademark "Maple Leaf Wrestling." The trademark was filed by Michael E. Dockins, who handles many trademark filings for wrestlers. The address listed on the filing is the same address to the Border City Wrestling school, which is run by Scott D'Amore.

:/

• Former WWE development talent Xia Brookside has found her new home.

The former NXT U.K. star made her TNA debut at Hard To Kill back in January, where she participated in the Ultimate X ladder match. It was announced by TNA that Brookside had signed on and is officially a member of the TNA Knockouts division. She revealed during a recent chat with Sean Ross Sapp from Fightful that she’s on a multi-year contract.

Heute amtlich bzw. offiziell gemacht worden. Freut mich!

PS:

Ich füge noch ein Video hinzu, dass beim Original-Beitrag verlinkt war.

Externer Inhalt m.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.
  • Sehr schön!

Ich bin gerade mit der neuen Episode Impact durch und hatte mir schon vorgenommen sie positiv in meinem Kommentar hervorzuheben.

Sie wirkt von Match zu Match besser und sicherer und hat dazu einfach eine tolle Ausstrahlung.

In ein paar Jahren könnte sie das ultimative Underdog Babyface in der Knockouts Division sein. Ich hoffe, dass wir tatsächlich noch viel von ihr sehen werden.

• Update On Josh Alexander's TNA Absence

When Will The Walking Weapon Return?

TNA star Josh Alexander's last wrestled at the company's Under Siege event on May 3, where he teamed with Eric Young to defeat Frankie Kazarian and Steve Maclin.

Days later, The Walking Weapon announced that he was pulling out of all of his independent dates for the rest of the month, citing no injury but 'personal health issues' that have left him in constant pain. The nature of the health issues were not disclosed.

In a positive update on the situation, PWInsider is reporting that the hope internally within TNA is that Alexander will return to action in June.

The former TNA World Champion's deal was set to expire earlier this year. Despite Alexander reportedly telling the company that he wanted to explore his options elsewhere, his contract was renewed for another year.

Speaking with Fightful, the 36-year-old denied he was being held hostage by TNA, saying:

"I signed the contract two years ago. I've seen people on Twitter and stuff like that being like, 'Josh is being held hostage and all this stuff', and I want to dispel that. First and foremost, at the end of the day, I want to be able to look myself in the mirror with my head held high so that I carry myself as a professional. Did I explore the option of them not extending my contract? Sure. It never hurts to ask, but I signed that contract and I'll uphold my end of the bargain there and stay here for another year and see what happens after that. It's always a possibility that I negotiate a long-term extension before then. Anthem has already had interest in doing that. At the end of the day, I think it would have been cool to kind of see what was out there and see what I could do in the wrestling business right now between, you know, other companies and stuff like that if there's interest because that's not something I've ever been able to do. The ball was in their court. It was a team option, they picked it up, and I'm happy to stay for another year and do the things I've been doing for the past five years"

• Ich hoffe echt er verlängert langfristig. Tür mich momentan einer der Top 5 Wrestler auf der Welt und absolut das Herz und die Seele von TNA.

Da ich mehrere Ligen schaue, bin ich oft nicht allzu traurig wenn jemand wechselt. Ich kann den oder diejenige dann ja woanders noch sehen.

Aber Josh kann ich mir einfach nicht woanders vorstellen irgendwie...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!

A N Z E I G E