A N Z E I G E

Impact Wrestling News & Gossip Sammelthread (Juli 2023)

• Ab sofort werden monatliche News & Gossip Threads in diesem Bereich eröffnet. Diese sollen vor allem der besseren Übersicht sowie der Aktualität dienen. Größere News und Themen werden auch weiterhin ausgelagert und in eigenen Threads behandelt.

Vorgänger - Threads:

Der große Impact News & Gossip Sammelthread #2

Mai 2022

Juni 2022

Juli 2022

August 2022

September 2022

Oktober 2022

November 2022

Dezember 2022

Januar 2023

Februar 2023

März 2023

April 2023

Mai 2023

Juni 2023

• A N Z E I G E
  • Externer Inhalt twitter.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

Hätte gedacht sie bringen das Match beim PPV.

• Absolut. So prominent wie man das Match bzw. die Story bis dato gepushed hat, hätte ich mit mindestens der Pre-Show gerechnet. Naja, vielleicht gibt es ja so etwas mehr Zeit für das Match, wenn man es im TV ausstrahlt.

• Mir ist ziemlich egal, wann und wo das Match getaped/ausgestrahlt wird. Ich will einfach nur, dass Dango gewinnt.

• Slammiversary wird denke ich mal gefüllt genug mit guten Matches, die brauchen ja auch alle ihre Zeit. Und man will die Ticketverkäufe für das Fallout ja auch antreiben.

Sehe ich auch so. Da man in einer größeren Arena an 2 Tagen veranstaltet wo ca. 1500 Zuschauer reinpassen wäre es ja wünschenswert auch beim Taping ein gute Zuschauerzahl zu generieren.

• Sehe es auch so, das es zu Impact besser passt. Damit wird hoffentlich kein Match zu kurz kommen beim PPV und das Match steht mehr im Fokus bei einer normalen Ausgabe.

Aber bin mir sicher das man beide beim PPV sehen wird in einem Backstage Segment. Dafür ist Dango zu gut ^^

• Externer Inhalt twitter.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

"Next: @ScottDAmore on a Slammiversary overseas: "I think the UK is on fire... We've seen such a growth in the market. I think UK fans are great at showing support. I think you'll hear some exciting news soon..."

Denke 2024 ist eine UK Tour/Show ziemlich sicher.

Edit : Mal etwas mehr von Fightful

“I think the UK is on fire. I spent part of the mid-90s in Europe. My first overseas tour was in Hamburg. I spent time in England, Ireland, Wales, and the scene was very depressed at the time, with the exception of the WWE tours that would come through here and there. There just wasn’t a lot. We’ve seen such a growth in the market over there, and I think that you saw a bit of a dip in some of the stuff when NXT UK opened because I think they took a lot of the talent, and they really depleted the scene. But I think what you saw, which happens so much in wrestling, is others had an opportunity to step up and show out, and they’ve done that," D'Amore said.

D'Amore went on to describe how UK fans are great at showing their support, and they're very passionate. He noted that the European wrestling scene is great, and he teased that fans will hear some "exciting stuff" about IMPACT and the European market soon.

"Whether it’s Slammiversary or whatever the events are, I think UK fans are great at showing their support. I think European fans, I’ve competed in Switzerland, Germany, it’s a great scene over there, and I think wrestling fans have really become quite educated to what we do. One of the things that I always noted was their passion. They’re always so loud and so vibrant. It’s like watching a soccer game with the level of energy that you get over there, and I think you’ll hear some exciting stuff coming real, real soon when it comes from IMPACT Wrestling when it comes to the Euro market," D'Amore said.

• Lio Rush Says Impact Is ‘The Place To Be,’ Says He’s Glad To Be There

“Well now that I’m actually in the locker room and I’ve been in the Impact Zone a couple of times now, I definitely feel the energy,” Rush said (per Fightful). “The energy is a lot different and I feel like the energy is different coming off of the actual wrestlers. There are a lot of people there that are hungry in a different way, you hear the term hungry in wrestling a lot, but I definitely feel like they’ve got something to prove, all of those guys and girls are superstars and they know it, which they should.”

He added, “This is the place to be, this is why I’m here. I’m not gonna waste my time, Impact is the place to be and I’m glad to be here.”

Q : 411 Mania

Impact hat 2 Matches für die Tapings angekündigt. Ob das Spoiler sind muss jeder für sich entscheiden, daher packe ich es lieber in Spoilertags.

• Injury Update On Steve Maclin

IMPACT star Steve Maclin was pulled from this evening’s Slammiversary pay-per-view due to an undisclosed injury, but now some good news has surfaced for the former world champion.

According to Fightful Select, Maclin’s injury was a groin tear, one that will keep him out of action for an undetermined amount of time. However, the report notes that he will not have to have surgery, which means his timetable to return will not be as long. Maclin was set to tag with Bully Ray against Scott D’Amore and a mystery man at Slammiversary, a match that will be overlooked by hockey legend Darren McCarty. He has since been replaced by Cody Deaner.

Q : Wrestlingheadlines

• A N Z E I G E
  • Nick Aldis and Zicky Dice are reportedly done with Impact Wrestling.

A new report from PWInsider notes that Aldis and Dice finished up with Impact at Sunday’s Slammiversary Fallout TV tapings from Windsor.

Aldis came up short against Impact World Champion Alex Shelley at the Slammiversary pay-per-view on Saturday, then wrestled Eric Young at Sunday’s tapings, in a match that should air on Thursday’s Impact. Dice faced off against Johnny Swinger in a Loser Leaves Impact match at Sunday’s tapings. You can click here for full spoilers from Windsor.

Aldis’ first TNA/Impact run ended in early 2017, then he found success in the NWA until leaving that promotion and becoming a free agent this past January. Aldis officially returned to Impact at Rebellion in April and made it known he was chasing the Impact World Title. That chase ended with Slammiversary Weekend.

Dice, who began wrestling in 2015 but later trained at The Black and Brave Wrestling Academy under Marek Brave and current WWE World Heavyweight Champion Seth Rollins, debuted with the NWA in December 2019 and ended up winning the NWA World Television Title the next month. Dice was finally out of his NWA contract at the end of 2020 amid some issues, and he took a loss to Lance Archer on AEW Dark in June 2021 and was an entrant in the MLW Battle Riot III match the next month. He finally debuted for Impact in August 2021, and signed a contract shortly after that. Dice was on recent Impact programming with Swinger as they kept trying to win the first match on the road to 50 wins, but his last Impact match saw he and Swinger lose to The Design in a match taped in late April for Before The Impact.

QUELLE: GERWECK.net

• Einfach nur traurig. War leider nur ein kurzer Run. Ich dachte ich kann Aldis jetzt wieder wöchentlich sehen. ☹️ Das Rätselraten wo er als nächstes aufschlagen wird beginnt von neuem.

• Ich weiß nicht wo genau ich diese Frage stellen soll, deshalb einfach mal hier.

Wie realistisch umsetzbar und wie weit wünschenswert wäre es, wenn man der Impact Kulisse einen komplett eigenen und unverkennbaren Stil verpasst, so wie z.B es Lucha Underground früher tat. Damit meine ich keine 1:1 Kopie des Tempels, aber was völlig eigenes. Wäre zwar mit mehr Logistischem Aufwand verbunden, aber irgend einen pfiffigen Architekten wird es sicherlich geben, der eine transportable Klapp Kulisse entwerfen kann. Die meisten Hallen muss man eh abdunkeln, ich denke mal Platzprobleme sind deshalb nicht der wesentliche Faktor.

• Halte ich für sehr unwahrscheinlich, dass so etwas geschieht, weil Impact tourt. Wenn man immer in einer Location aufzeichnen würde machbar, so sehe ich es als einen Mehraufwand an, der sich im Endeffekt nicht lohnen wird.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!

A N Z E I G E