A N Z E I G E

WWE / WWF Promo Photos

• Hab mal eine Frage bzgl. Promo Photos der WWE. Wieviele Promo Photos der WWE gibt es immoment, kann man diese irgendwo in grösseren Mengen bestellen und gibt es eine Liste aller Promo Photos ???

Wer nicht weiß was Promo Photos sind, ich spreche von solchen Dingern hier.
    klick mich

"I’d like to punch Ric Flair
    right in the nose - but I’d probably have to kick somebody in the ass to do it! In the infamous words of Dick Cheney, go f**k yourself Ric and be glad that someone like me doesn’t shove your head squarely up your ass someday." Bret Hart
    "Bret said that the only people who can't get over Montreal are the ones who were responsible, because they have to look in the mirror every day."
    "Lass dir von niemanden sagen, du hast das nicht verdient, was du willst."

• A N Z E I G E
  • Zitat

Original geschrieben von Seyer:
    Das sind Autogrammkarten.

Nimm es wie du willst, ich nenn sie Promo Karten ;)

"I’d like to punch Ric Flair
    right in the nose - but I’d probably have to kick somebody in the ass to do it! In the infamous words of Dick Cheney, go f**k yourself Ric and be glad that someone like me doesn’t shove your head squarely up your ass someday." Bret Hart
    "Bret said that the only people who can't get over Montreal are the ones who were responsible, because they have to look in the mirror every day."
    "Lass dir von niemanden sagen, du hast das nicht verdient, was du willst."

• Sind es auch.

Inzwischen dürfte es fast 900 verschiedene geben, wenn ich das jetzt richtig in Erinnerung habe ;)

Are you ... comparing me to God? I mean, that's great, but just so you know, I've never made a tree.

PWG: The funniest, and greatest fed ever born out of black vagina! - SUPER DRAGON

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!

A N Z E I G E