A N Z E I G E

IMPACT 24/7-Kanal auf Twitch - UPDATE: Ab 04.08. ‘IMPACT Insiders’ YouTube Membership verfügbar

• A N Z E I G E
  • Du musst aber zugeben, dass dieser Trash Entertaiment pur ist. ^^

Benjamin Pavard...Bester Mann Im CL Finale 2020

-------------------------------------------------------------------

RIP European Super League - 18.04.2021 - 20.04.2021

• Zitat

Original geschrieben von Ravenspower:
    werden auf twitch auch die PPVs gratis laufen? (Zb. bound for glory)

Du meinst jetzt live, oder? Dann nein. Ansonsten, laufen wie oben beschrieben ja schon zig alte PPVs auf Twitch.

• Next Friday night, Feb. 9th exclusively on Twitch, be sure to check out Brace For IMPACT. As the Stars of IMPACT travel to the northeast, in the shadow of New York City for what will be an event you don’t want to miss. IMPACT partners with WrestlePro for this incredible night of action and family friendly entertainment.
    The broadcast will be available on the IMPACT Wrestling Twitch.tv/impactwrestling and will be a night you don’t want to miss. The premiere happens at 8PM EST. For more on WrestlePro visit WrestleProOnline.Com now.

Quelle: impactwrestling.com

• gerade läuft eine Ausgabe von IMPACT aus dem Jahre 2015, aus Scottland. Was für ein volles Haus. Auch die Stage sah klasse aus. 2015 war sowieso eine sehr unterschätzte Zeit. James Storm's Revolution, Bram vs Magnus, Dollhouse, Beat Down Clan etc.

Hat mir sehr gefallen die Zeit.

• Zitat

Original geschrieben von Cravex:
    Next Friday night, Feb. 9th exclusively on Twitch, be sure to check out Brace For IMPACT. As the Stars of IMPACT travel to the northeast, in the shadow of New York City for what will be an event you don’t want to miss. IMPACT partners with WrestlePro for this incredible night of action and family friendly entertainment.
    The broadcast will be available on the IMPACT Wrestling Twitch.tv/impactwrestling and will be a night you don’t want to miss. The premiere happens at 8PM EST. For more on WrestlePro visit WrestleProOnline.Com now.

Quelle: impactwrestling.com

Komische Show... aber über 1000 die da zusehen... und insgesammt schon über 300'000 die auf Twitch bei TNA reingeschaut haben, das ist schon ok für eine mittlerweile so kleine Promotion...

• Zitat

Original geschrieben von Eli Drake:
    Hier der Link für die Show : https://www.twitch.tv/videos/227483397

Ein solides Event. Viele neue Gesichter, die ich nicht kenne, hab auch zwischendurch etwas geskippt. Mein absoluter Markout war als Teddy Hart ein Match hatte :eek: . Himmel, wie würde ich es feiern, wenn IMPACT ihn unter Vertrag nimmt. Trotz der ganzen Scheiße die er gebaut hat ist er einer meiner absoluten Favoriten.

• Zitat

Original geschrieben von LAX 5150:
    Ein solides Event. Viele neue Gesichter, die ich nicht kenne, hab auch zwischendurch etwas geskippt. Mein absoluter Markout war als Teddy Hart ein Match hatte :eek: . Himmel, wie würde ich es feiern, wenn IMPACT ihn unter Vertrag nimmt. Trotz der ganzen Scheiße die er gebaut hat ist er einer meiner absoluten Favoriten.

;)

Zitat

https://www.moonsault.de/forum…ostid=8878951#post8878951

During tonight's "Brace for Impact" special on Twitch, it was announced that Teddy Hart would be making his Impact Wrestling return at the 4/7 New Orleans live event as part of Wrestlecon. Hart worked for the company during the TNA Asylum era PPVs in Nashville, but that was many, many years ago.

PWI

• @realjoshmathews says that Impact will present a monthly Twitch exclusive. The next one will be Destiny on March 4th. There will be more exclusive content that is added to Twitch.

"Kad me pitas Koji sam znanac Ponosno kazem Da sam Bosanac" <3

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!

A N Z E I G E