MOONSAULT.de - Deutschlands größte Wrestling-Community: WWE, AEW, IMPACT, US-Indy, Europa & vieles mehr!
Zurück zur MOONSAULT.de Startseite Wrestling Newsboard mit News und Infos aus WWE, AEW, IMPACT, US-Indy und weiteren Ligen sowie Ergebnissen und Gerüchten CyBoard Wrestling Forum & Community Euro-Wrestling: Wrestling Eventkalender, Euro-Promotions (wXw, GSW, EWP, CWN, SWO, ACW, ...) und mehr Die Wrestling Talk-Radios MoonTalk und CyLight Reel: Kostenlos als MP3-Download Aktuelle WWE, AEW, IMPACT, ECW, US-Indy & weitere Wrestling-Champions sowie umfangreiche Titelhistories MOONSAULT.de Archive: WrestleCrap, Biographien, Ergebnisse und vieles mehr.

Benutzerdefiniert
In Partnerschaft mit Amazon.de Facebook Like Support MOONSAULT.de

MOONSAULT.de Forum CyBoard > CyBoard Archive > I. Pro-Wrestling Foren > Europa
Seiten: [1] 2 
BWF Presents: Brace 4 Impact (24-04-2004; Gent, Belgium)

[ TIPP: Diesen Beitrag komplett im MOONSAULT.de Forum anzeigen ]

Beitrag von marc ambush solo:
Zitat:
Belgian Wrestling Federation Proudly Presents… Brace 4 Impact ( 24 April 2004 ):

On Saturday, April 24, 2004 , the Belgian Wrestling Federation (BWF) will debut at the Flanders Expo Arena in Gent ( Belgium ) with ‘BWF: Brace 4 Impact!’

The following wrestlers have been confirmed to be part of the show:

-“The Anarchist” Doug Williams (UK)

-“Lightning” Mike Quackenbush (USA)

-Michael Kovac (Austria)

-Chris The Bambikiller (Austria)

-Hade Vansen (UK)
-“M.V.P.” Mike Santos (The Netherlands)

-“Renegade” Mark Kodiak (The Netherlands)

-Five Star Flash (UK)

-Burchill (UK)

-Aviv Maayan (UK)

-Vice (Belgium)

-Sniper (Belgium)

-2Pretty: Kenzo Richards & Richie Julio (The Netherlands)

-The Trouble Maker (The Netherlands )

-Damien Grimson (Parts Unknown)

The following matches are already scheduled to take place:

-“The Anarchist” Doug Williams versus Michael Kovac

-“Renegade” Mark Kodiak versus “M.V.P.” Mike Santos

-Vice versus Sniper

-2Pretty versus Damien Grimson & The Trouble Maker

-Five Star Flash versus Aviv Maayan

More matches will be announced soon!

------------------------------------------------------------------------

The show will start at 18:30 and the presale will start on Monday, March 1st. There will be three kind of tickets available:

Front Row Ringside Seats: 30 €
Ringside Seats: 20 €
Tribune Seats: 10 €

Information on how to order tickets will be available from march 1st on our website: www.bwf.lwolen.com

(Note: Card Is Subject To Change)

Zitat:
Tickets on sale now!

To order your tickets you first have to send an email to [email protected]

The email should contain the following information:

- Your (full) name;
- Your address, post code (zip code?) and country;
- The amount of tickets you want to order;
- The type of tickets you want to order (VIP; Ringside or Tribune)

We will send you the information on how to pay for the tickets as soon as possible!

Remember: Ticket prices are 30 € (VIP Seats); 20 € (Ringside Seats) and 10 € (Tribune Seats)

Zitat:
3 new wrestlers Scheduled to apear on Brace 4 Impact!

The first wrestler is Revolution Pro’s Scorpio Sky, who also competed for XPW, PWG and LXW among other US Indy Federations. Scorpio Sky is a former Revolution Pro Junior Heavyweight Champion, a title which he won in 2003 by defeating Super Dragon. Scorpio Sky will make his European debut at Brace 4 Impact.

The second new wrestler who is scheduled to appear at Brace 4 Impact is former WCW wrestler, and current NWA: TNA mainstay Shark Boy. He will return to Europe after more than two years. Shark Boy also competed for the HWA, the former farm fed of the WWE where he competed against the likes of Tommy Dreamer and Stevie Richards among other current WWE talent. In 2003 Shark Boy competed on WWE Heat against Chris Nowinski.

The third new wrestler to be announced is none other than Belgium’s own the Bull. The popular former FCW European Champion will finally get a new chance to show off his wrestling skills in his own country. The Bull is also scheduled to compete on the CZW show in Italia later this month.

Scorpio Sky and Shark Boy will compete against the earlier announced ‘Lightning’ Mike Quackenbush in a Triple Threat Match.

The Bull’s opponent will be announced as soon as possible.

The current Brace 4 Impact card is:

Doug Williams versus Michael Kovac

Mike Quackenbush versus Scorpio Sky versus Shark Boy

Renegade versus Santos

Five Star Flash versus Aviv Maayan

2Pretty versus Damien Grimson & The Trouble Maker

Vice versus Sniper

[Brace 4 Impact Website: BWF.lwolen.com]

Beitrag von Homicide:
Scorpio Sky? :cool: Hmmm...das wäre eine Überlegung wert. Hat einer 'ne Ahnung, wie weit das ungefähr von Hamburg weg ist?
Beitrag von Woodstock:
Wenn ich mich nicht irre knapp 600 km.
Ghent/Gent is in between Brussels and Antwerp; don't know if that is of any help to you.
Beitrag von Homicide:
OK, danke/thanks.

Werde das mal durchkalkulieren. :)
Beitrag von agent114:
Hört sich nach einer richtig guten Show an. Auf "The Bull" kann ich zwar wie immer gerne verzichten :) aber da er Belgier ist habe ich ihn schon richtig auf der Card vermisst ;)

Shark Boy ist dagegen mehr als :cool:
den wollte ich schon immer mal live sehen.

Hoffe das es bei mir mit klappt und ich mir die Show ansehen kann.

@Homicide: von Bremen sind es ca 500 km !!!
Beitrag von Nitro:
Werde wohl nicht anwesend sein, auch wenn die Card und der relativ kurze Hinweg verlockend sind... aber so eine Abiklausur einen Tag später sollte Vorrang haben ;)
Beitrag von agent114:
Zitat:
Original geschrieben von Nitro:
Werde wohl nicht anwesend sein, auch wenn die Card und der relativ kurze Hinweg verlockend sind... aber so eine Abiklausur einen Tag später sollte Vorrang haben ;)

:eek: Du musst auf einem Sonntag eine Abiklausur schreiben SKANDAL ;)
Beitrag von Nitro:
Ich gehe davon aus, dass ich erst Sonntag Nacht nach Hause komme :rolleyes: ;)
Beitrag von Tassilo Jung:
Neue Halle: Evenementenhal Schiervelde in Roeselare, Belgien.
Bild 1
Bild 2

Aktuelle Card:
- Doug Williams (UK) vs Michael Kovac (A)
- Mike Quackenbush (USA) vs Scorpio Sky (USA) vs Shark Boy (USA)
- Five Star Flash (UK) vs Aviv Mayaan (UK)
- Chris the Bambikiller (A) vs Hade Vansen (UK)
- The Bull (BE) vs Paul Burchill (UK)
- "Renegade" Mark Kodiak (NL) vs "M.V.P." Mike Santos (NL)
- 2Pretty (Kenzo Richards & Richie Julio) (NL) vs Damien Grimson & Trouble Maker (NL)
- Vice (NL) vs Sniper (NL)
Beitrag von Marc LANDAUER:
Hoffentlich machen Sie gut Werbung, denn die Halle ist saugroß, wenn da nur 150 Leute hinkommen wirds peinlich.

Vin Man
Beitrag von jEiR:
Vorallem wird es dann ein Stimmungskiller... wie damals die alten Turnhallen des örtlichen Gymnasiums bei der NAWA und sowas..
Beitrag von Kronik:
Ich will dahin!!! Wer kommt zufällig aus Niedersachsen und hat vor dort hinzufahren??:rolleyes:
A Statement From The Belgian Wrestling Federation:

We’ve got to announce some bad news. Last night we were informed by Scorpio Sky himself that the current Revolution-Pro Jr. Heavyweight Champion won’t be able to travel to Belgium to compete at our show on April the 24th.

But luckily we are also able to announce his replacement: current Revolution-Pro Heavyweight Champion Super Dragon!

More information to follow as soon as possible!
Beitrag von jEiR:
HOLY FUCK:eek:

Geld sparen und jemanden suchen der dorthin fährt... :eek:

Super Dragon~! :eek: und sowat am frühen morgen...

[ © 2000 - 2020 MOONSAULT.de | Impressum & Datenschutzerklärung | Team | Werbung ]   
Als Amazon-Partner verdienen wir an qualifizierten Käufen.